Cum se stabileste pretul taskurilor?

Pentru stabilirea pretului taskurilor se foloseste in prezent un algoritm complet automatizat. Acesta tine cont de aproximativ 20 de variabile pentru stabilirea unui pret personalizat, pentru fiecare task in parte. Cateva dintre aceste variabile sunt:

a) factori care tin de task 
- suma oferita de advertiser
- tipul de targetare ales de advertiser (daca userul corespunde criteriilor demografice, geografice sau tehnice - sistem de operare, browser, platforma mobila etc)
- daca proiectul este pe o perioada mai mare de timp, pot aparea momente in care acesta "ramane in urma", adica este nevoie de mai multe rezolvari intr-un timp scurt, pentru a ajunge la cerintele advertiserului. atunci sistemul poate sa mareasca in mod automat pretul- ora din zi in care taskul a fost livrat

b) factori care tin de utilizator
- reputatia generala pe care o are in sistem (numar taskuri rezolvate corect din total atibuite)
- microreputatia userului pe acea categorie de taskuri din care proiectul face parte
- gradul de "harnicie" (timp mediu de rezolvare, dupa ce taskurile au fost atribuite)
- numarul mediu de autentificari in ultimele x zile, 
- numarul de taskuri rezolvate per autentificare, din total atribuite.
- probabilitatea userului de respingere si abandon taskuri
- vechimea utilizatorului in platforma, din perspectiva activitatii depuse (adica nu e suficient sa ai cont de 12 luni, daca nu-l folosesti)
- activitatea echipei (masurata din foarte multe perspective)

c) factori care tin de platforma
- numarul de utilizatori activi in platforma (cu cat sunt mai multi oameni carora li se atribuie un task la un moment anume, cu atat pretul oferit poate sa fie mai mic, pentru ca probabilitatea de rezolvare este constanta)

Am enumerat doar 13 factori aici, pentru ca restul sunt algoritmi matematici si statistici. Printr-un cost per task dinamic nu vorbim de discriminare aici, ci de un sistem care se adapteaza in timp real pentru a livra obiectivele propuse, in cel mai eficient mod. Aceeasi munca poate sa valoreze o suma diferita in momente diferite - este un fapt real, experimentat in conditii concrete ale vietii.

Back to Top